Asigurare RCA BMW X5

Pentru ca stim cat de important este autoturismul tau BMW X5, si daca tot este obligatoriu sa ai o asigurare rca valabila, te ajutam cu cele mai mici preturi si cele mai bune servicii posibile. 

BMW X5 este un crossover SUV de lux. A fost primul  SUV marca BMW  de asemenea cunoscut ca 4x4 in Marea Bitanie . Acesta dispunde de  tractiune integrala si este disponibil atat cu transmisie manuala cat si automata. A doua generatie X5 cunoscuta ca si  E70 a fost lansata in 2006.
BMW descrie X5-ul mai degraba ca un SAV(Sport Activity Vehicle) decat un SUV (Sport Utility Vehicle) pentru a-i pune in evidenta abilitatile on-road in ciuda marimii sale.
X5 este fabricat in Greer, Califorina de Sud(Statele Unite) la uzina Spartanburg BMW  , in Mexic la uzina BMW de México, Toluca
Din iulie 2009, anumite operatiuni de asamblare sunt, de asemenea, efectuate in Kaliningrad, Rusia, de Avtotor.
A doua generatie X5 cuprinde mai multe progrese tehnologice printre care si sistemul iDrive ca si echipament sandard si, pentru prima oara  la BMW un al treilea rand de scaune optional. De asemenea,  aceasta generatie cuprinde invoatii in ceea ce priveste siguranta pasagerilor de pe al treilea rand de scaune.  
Productie  2006 - 
Asamblarea  Spartanburg, Carolina de Sud, Statele Unite ale Americii (SUA BMW Mfg Co)
Toluca, Mexic (BMW de Mexic)                                                                                                                              Kaliningrad, Rusia (Avtotor) 
Motorul de 3.0 L 272 CP I6
3.0 L 306 CP I6 unic? Turbo
3.0 L 265 CP Diesel TT I6
4.8 L 355 CP V8
4.4 L 555 CP V8 Twin Turbo
Transmisie automata cu 6 viteze,                                                                                                                     Prundletronic cu 8 viteze
Ampartament: 2933 mm (115.5 in)
Lungime 4860 mm (191.3 in)
Latime 1933 mm (76.1 in)
Inaltime 2006-2008: 1,766 mm (69,5 in)
2009 -: 1,776 mm (69,9 in)
Similar  BMW X6
Motorul este puternic  si nu e foarte influentat de greutatea masinii , desi se cunoaste ca e montat pe un SUV mare. Ttrage foarte bine peste 2k rpm si se plafoneaza abia la 4,5k rpm. Depasirile se executa lejer , si urca foarte usor dealurile in viteza de asemenea masina ajunge foarte rapid la viteze mari.
Cconsumul ,in conditii de forja maxima  este de 11%. 
 Cutia de viteze in modul automat este placuta si directia este extreme de buna.
In ciuda anvelopelor de 19 inch, este foarte confortabila.  
Calitatea materialelor si finisajele sunt  la nivel premium. Este bine izolata si nu se aude nici un zgomot suspect.
De asemenea, tapiteria de piele este  de foarte buna calitate. 
Spatiu foarte mare pentru toti pasagerii. 
Ergonomia este deosebita la volan si pozitie de condus e apropiata de cea a unei limuzine. 
Ttinuta de drum este proasta , masinanu este stabile si se inclina destul de mult  pe curbele luate in viteza. Se simte din plin atat gabaritul cat si garda la sol. Stabilitatea lasa de dorit.