Ai o sesizare pentru noi?

Mai jos vei gasi mai multe detalii despre cum poti face o sesizare

Unul dintre obiectivele prioritare pentru PBA este reprezentat de calitatea relatiei pe care o construim cu clientii si partenerii nostri, o relatie de incredere bazata pe corectitudine si respect.

Orice sugestie de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite o puteti transmite pe adresa de e-mail contact@pint.ro. Daca serviciile oferite v-au nemultumit si doriti sa reclamati acest lucru, o puteti face:

  • Fie direct catre PBA:
  • prin depunerea sesizarii la sediul central al companiei sau in agentiile teritoriale, personal
  • prin curier
  • prin sistemul online de primire a petitiilor sau direct la adresa de e-mail sesizari@pint.ro.
  • Fie direct catre Autoritatea de Supraveghere a Asigurarilor, accesand link-ul http://www.asfromania.ro/consumatori/petitii
Daca raspunsul primit de la noi va nemultumeste, atunci aveti posibilitatea sa apelati la Solutionarea Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Non-Bancar.(SAL-Fin)
Mai multe informatii cu privire la modalitatea de solutionare a reclamatiilor gasiti aici.

Completeaza formularul

Nume
Email
Telefon