Asigurare RCA Dacia Logan

Pentru ca stim cat de important este autoturismul tau Dacia Logan, si daca tot este obligatoriu sa ai o asigurare rca valabila, te ajutam cu cele mai mici preturi si cele mai bune servicii posibile. 

Dacia Logan este un autoturism din clasa compacta  produs de uzinele Dacia in Romania, lansat pe 2 iunie 2004 la Paris. Aceasta este, de asemenea, comercializat si ca Logan Renault, Nissan Aprio, Verito Mahindra Renault sau Tondar 90, în functie de prezenta sau pozitionarea marcii Renault.
La testele de impact EuroNCAP a obtinut 3 stele. Toate modele sunt echipate cu cel putin un airbag (pentru sofer) iar la nivelele de echipare superioare Dacia Logan poate fi echipata cu 4 airbag-uri.
Ultima restilizare a avut loc in 2008 cand designul exterior a  a fost imbunatatit adaugandu-se o baza cromatala baza capotei portbagajului , o grila fata noua si un spoiler fata nou si un interior preluat de la Sandero. 
Producator :Dacia
 Alt nume Renault Logan
Renault Tondar 90
Mahindra-Renault Logan
Mahindra Verito
Nissan Aprio 
Companie „mama” Renault 
Productia 2004–prezent Asamblat în Romania: Mioveni
Brazilia: Sao Jose dos Pinhais
Columbia: Medellin
Rusia: Moscova
Maroc: Casablanca
India: Nashik
Iran: Teheran
Africa de Sud: Pretoria
 Predecesor :Dacia 1310
 Clasa:compacta
Tip caroserie :berlina
break (din 2006)
furgoneta (din 2007)
pick-up (din 2007) 
Transmisie:manuala cu cinci trepte
automata cu patru trepte (in Brazilia)
Platforma: X90 
Motorizare:1,0 Hi-Flex 16V
1,2 MPI 16V
1,4 MPI
1,6 MPI
1,6 MPI 16V
1,5 dCi 
Ampatament 2,63 m (berlina)
2,90 m (break)
 Lungimea 4288 mm (168.8 in) (sedan)
4473 mm (176.1 in) (break)
4450 mm (175.2 in) (furgoneta)
4496 mm (177.0 in) (pickup) 
Latimea 1740 mm (68,5 in) (sedan, break si furgoneta)
1735 mm (68,3 in) (pickup)
Inaltimea 1534 mm (60,4 in) (sedan)
1640 mm (64,6 in) si 1674 mm (65.9 in) (break si furgoneta)
1554 mm (61,2 in) (pickup)
 Greutatea intre 975 ?i 1115 kg 
Similar Nissan Micra
Renault Clio
Renault Modus 
Designer Renault Tehnologie Roumanie
Motorizari: 
•    1,4 litri, 75 CP (la 5.500 rpm)
•    1,5 litri Diesel, 70 CP (la 4.000 rpm)
•    1,5 litri Diesel, 85 CP (la 3750 rpm)
•    1,6 litri, 90 CP (la 5.500 rpm)
•    1,6 litri 16V, 105 CP (la 5.750 rpm)
  Viteza maxima: 
•    162 km/h→ 1,4 litri
•    158 km/h→ 1,5 litri (Diesel)
•    167 km/h→ 1,5 litri 85 CP
•    175 km/h→ 1,6 litri
•    183 km/h→ 1,6 litri 16V
 Consum: 
•    extraurban: 3.5-6,5 litri/100 km
•    urban: 4.9-13.5 litri/100 km
Motorul este bun, acelasi de la Megane I, insa  cutia de viteze este lunga si in treptele superioare masina este ‘’lenesa’’ iar pimele doua trepte de viteza dau impresia cateodata ca sunt prea scurte. 
Puterea motoului nu este influentata de aerul conditionat. 
Masina se comporta foarte bine la viteze mari iar franele si ABS-ul sunt excelente.
Intre 3.500 - 4.000 turatii/minut zgomotul este deranjant, dupa 4200 aproape ca dispare complet;
Este spatioasa in interior iar capacitatea portbagajului este mai mult decat suficienta. 
Masina se stropeste foarte puternic si repede daca nu are aparatori de noroi.
Vizibilitate este slaba la manevrele cu spatele si are unghiuri moarte foarte mari.